cara menahan MENGANTOK edisi SYAFIRAH ADDAWIYYAH :)

yawwww !!!!


Assalamualaikum dan selamat sejahtera sahabat sahabat ku sekalian :)

andaa sehatt ?

yaaa , kini aku kembali memberi info info dan cara cara mengatasi masalah edisi SYAFIRAH ADDAWIYYAH :)


mungkin sesetengah orang kate aku poyoo sebab buat macam niee
TAPI :(

aku buat nie suka suka je punn , jgn salahkan aku ekk .

peaceeee ^_^V


okayy , hari nie aku akan bagi tau cara cara korang nak mengatasi mengantok .

sebenaarnyee mengantok niee bole mmbuatkan nyawa kita melayang macam tu saje kan . sebab ituu kita kene berhati hati semasa memandu . okayy , kat bawah nie aku bagi tau cara caranya okayyy :)


1. aku suke menyanyi kuat kuat :)


2. kalau org yg tgh memandu tuu mengantok , jerit kuat kuat serta merta . confirm dorg terus segar tapi jgn la buat dekat orang yg sakit jantung or mengandung .


3. urut tengkuk korang dan goyangkan sikit pinggang korang tuu .


4. macam biase , korang menari laa .


5. sesetengah orang suke minum air kopi tapi disebabkan aku tak minum kopi , aku minum air masak .


6. pasang lampu , jangan tutup . ianyaa akan mengundang perasaan mengantok .


7. berjalan jalan dalam umah korang tuu .


8. amik gambar buat peacee :D


9. call sape sape yang korang sukee >_<

10. korang letak pencungkil gigi kat mata korang macam MR.BEAN buat tuu . kan senang :D




Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah