Kami DUA Sahabat :)


Lain orang , Lain perangainyee kan kan :D
Setiap orang ade carenyee yg tersendiri kan :)
tapi minah yang sorang nie agak susah bilee dia tade kat sisi akuu .
hal ini ialah kerana beliau sentiasa menolong akuu tak kira mase susah atau senang .

haha , kami selalu bergaduh pasal artiss pujaan masing masing .
Bergaduh pasal kekacakan merekaa ,
suara merekaaa yang menggoda tuu .
lepas habis sekolah nantii mestii kita akan rindu saat nie kann :D

dye niee sangat la tergila gilakan PITBULL ,
haha , tp ade orang salah anggap sbb kat sekolah ade budak kelas aku orang panggil dye pitbull .
bilee kitorang cakap pasal pitbull je mestiorang ingat kitorang sukee dyee .
pffttt -,- , kitorang cakap pasal artis ini okayy :)


*handome keee :P

Dan aku pulak amat amat dan amat meminati SUPER JUNIOR :)
sebab pertama aku sangat meminati dorang ialah suara dorang gilee bapak la bestt ,
tambah tambah pulak laa dorang nie kuasa empat puluh empat lagi handsomee dari pitbull tuu .
aku sukee lirik lirik lagu dorang yang romantik romantik tuu :D
okayy , ramai orang pelik sebab aku dah minat korea owhh .
HARAP MAAF , AKU HANYA MEMINATI SUPER JUNIOR DAN SHINEE SAHAJA :)


*niee SUPER JUNIOR , comel + handsome kan kan ;)


*nie pulak SHINEE :D







Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah