Fesyen tudungg :)

assalamualaikum dan selamat sejahtera semuaa ,
hari nie aku tak tau nape aku nak sangat update pasal fesyen tudungg .
hmm , macam macam kan gaya tudungg sekarangkann .
akuu pun makin blurr mencubenyee .


tak salah kalau nak mencube berfesyen-fesyen niee ,
aku pun budak lagi , tak layak nak teur orang dewasa tapi kannn ~~~

tapi kan tapi kan ,

erk ! serba salah la pulak nak cakapp .
tak salah nak berfesyenn cumee kalau berfesyen jangan la sampai nampak leher .
ataupun sampai nampakk rambut yang terlampau banyakk .
korang paham kan maksud akuu ?
cubee korang try berfesyen tapi bertutup sikit macam gambar bawah niee .


*nampak comel + cantik kan pakai macam nie .

*aku penah pakai macam niee . cantikkk ~~~


*haa , gambar niee terserlah keayuann kann :D


Apa apa hal punn , tak salah nak berfesyenn . tapi kann , biarlahh jangan sampai membuka auratnyee . aku tau aku budak lagii . soo , pape hall , aku nak mintaa maaf yee :D






Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah