Masak Masak Masak :)



heyy korangg ! kekeke , ASSALAMUALAIKUM dan SELAMAT SEJAHTERA . Bacalah apa yang aku nak tulis niee . Laaa , jangan la pandang tempat lain . banyak songeh kan aku ni . Haha , ultramann ~ Korang percaya tak kalau aku cakap yang aku pandai masak ? Apee ? tak percayaa . Aduhh ! jangan la macam ni . aku cakap betul ni . tak tipuu ~~


Mungkin aku ni cepat belajar memasak sebab mak aku kerja chef dulu . Sesiapa yang tengok aku masak , memang tak lari la dari menjerit kalau tetibe jee minyak meletup . POM POM POM ! sape tak takut derr kene minyak panas . Dan baru je petang tadi aku masak Sardin . Sedapp gileeeee . Menyesal tak amik gambar sardin aku tuu tadi . 

Makanan yang SEDAP pernah aku buat :
1)  Nasi Goreng
2)  Sup Ayam
3)  Ayam Masak Lemak Cili Padi
4)  Sardin
5) Kuew Tiaw / Mee goreng
6)  Ayam/Ikan masak merah .
7)Ayam/Ikan masak Kicap.
8)  Meegi Goreng .
9)  Telur Bistik
10)  Ikan Masak Singgang .


Alaa , aku tau bagi korang semua nie macam tak seberapa . Tapi ini kira okayy laa aku pandai sikit masak daripada KAKAK aku yang dah umur 21 TAHUN tuu . Aku rasa HAPPY dan BAHAGIA bilaa ada orang PUJI masakan akuu . Dah laa , sampai sini je aww . terima kasih sebab dah luangkan masa baca entry aku yang nie :D



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah