Welcome home beb :)


Holla , selamat pagi , ASSALAMUALAIKUM .
ehh ? kenapa aku boleh update nie ? bukan sepatutnyaa aku dah ada kat PLKN kee ?
Well , aku kan anak raja , sebab tuu aku boleh balikk *menipu kuat nie -.-"
Hee , otomenn ~~~
tade laa sebenarnyaa aku mmg ada penyakit asthma sejak kecikk .
tuu yang aku tak dapat teruskan perjuangan aku kat Kem PLKN Arena Resort , Temerloh , Pahang .
Hmm , akuu just nak citee sikit jela yee pasal kat sana .
Dekat sana aku kenal ramai kawan-kawan .
Dorm aku adalh P8 dan katil aku bernombor K7 .
Sebelah aku adalah budak sengal yang bernama Fatin . 
My Sweet Bestfriend :)
Hmm , kami dah macam belangkas kat situu .
Pergi solat sama-sama , basuh baju sama-sama , makan sama-sama , pergi mandi sama-sama , dapat balik nie pun sama-sama , ada penyakit asthma pun sama-sama . 
Haaa, banyak tak SAMA-SAMA kitorang ?
Beb , orang yg paling aku rindu adalah kau siott . Malunyeee nak mengakuu *ego tu tinggi sgt

Misi aku nak balik rumah nie adalah aku nak cari keje .
Duit gaji tuu aku nak pi buat lesen kereta dan pergi konsert .
Super Show 5 akan diadakan pada bulan 11 nie . Tuu yang semangat nak kumpul duit niee . 
Muehehe , hantu KPOP betul laa aku niee .

Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah