boredd !

dengan banggenye saya ingin menyatakan bahawa saya sangat bosan . nak update update ape pun tak tau la . kalau nak merepek pun , tarak tau nak merepek ape .

tadi kan , aku ngan mama pegi jalanjalan kat MASJID INDIA . shopping tudungg . aku dapat la 2 helai . tak kesa asalkan dapat jugak tudungg . lawa tudung tuuu . terima kasih mama . iloveyouuu . lepas membeli belah kami berehat di McDonald !









erk ? muhd hadi danial . soorryy pasal semalam . bukan sengaja nak nangis . pening pale + terasa sikit dengan biyy . terasa sebab mulemule kite jumpe biyy diam jee . biyy macam tade mood nak jmpe owg . dah lame lepak kat food court tu baru la kite start gelakgelak . btw , thnx dah buat owg happy .

kepada amsyar . awak kuat semangat tau ! biase la hidup nie penuh dugaan . buat elokelok mase exam tau ! jangan risau la , saya sentiasa ade kalau awak nak maki sapesape tapi jgn maki saya dah la . kang free2 saya report kat hadi .


kepada sofea pulak . sorry pasal semalam . aku tak tau la pulak jadi macam nie . sorry sangatsangat my besties .

oke . sampai sini je aku merepek . bubye . assalamualaikum :)
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah