Chemistry + Physics

assalamualaikum , selamat petang semuaaa ! wahhhh , hari kan . exam kan . susah gile kan . aku kan . benciiiii ! . sakit pale otak aku fikirkan jawapan . hadoiyai ! kadangkadang timbul perasaan MENYESAL masuk kelas sains . sure result aku kali nie macam exam dulu ade fail .

gggrrrr . macam mane kau nak dapat A+ syafirah ? petangpetang kau online . awat la hang nie ketegaq sangat . haa ! amek kau , keluar penang aku . esok exam sejarah . nak bace buku tapiiii ngantok la . huuaarrgghhh ! habis la aku kene bebel dengan abah nanti :( . tapetape Malaysia Boleh !

yessyess ! besok aku jumpe Muhd Hadi Danial . kitorang dah oke da ! happy happy happy ! bila rasa gembira tepuk tangan , pap pap ! bila rasa gembira tepuk tangan , pap pap ! bila rasa gembira begini la caranya , bila rasa gembira tepuk tangan , pap pap ! sekali kene penampar baru tau . bubye .

Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah