The Mines :)

assalamualaikum dan selamat sejahtera saya ucapkan kepada guru2 dan rakan sekalian . cehh ! ingat nie perhimpunan sekolah ape . okeoke , sebelum aku menyimpang jauh . baik aku pulang ke pangkal jalan . aku nak cite pasal ape tadi ? haaa , pasal aku keluar gi The Mines semalam . sajesaje keluar dengan abe a , kak azah ngan kok yah . tapikan satu gambar pun tade . hebat tak ? pergi sane sebab nak tengok wayang je . dah lama kot tak pegi sane . last pergi mase kecik2 dulu .zaman hingus meleleh lagi :D .

semalam abe a cakap nak tengok cite 2fast 2furious tapi ade tempat duduk depan sekali . kalau tengok kang patah tengkuk pulak . lepas tu abe a pergi beli tiket wayang cite THOR . aku tengok macam best je sebab pelakon dye gile atuk la macho . suke suke suke . wayang start pukul 7.50 malam , so kitorang pergi la makan sebab aku memang dah lapar . aku ngn yah order la Nasi Ayam . Abe a dengan Kak Azah makan Mee Sizzling . oke fine ! nasi ayam dye gile bapak la tak sedap . nasi keras , sup tawar . gggrrrr , memang aku nak komplen .

dah habis makan , cepatcepat nak beli popcorn ganti makanan yg tak sedap tadi . bile wayang dah start , oke semua fokus . seronok beb . speaker wayang tu gile kuat nak mampus . boleh pekak telinga aku nie ha . bile dye jalan , peerrgghhh ! macho habis . sungguh aku tergoda . dah la sampai sini je aku menaip . tangan dah letih . oke papai :)




p/s : rindu muhd hadi danial .


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah