PHYSICS !

assalamualaikum . hari nie aku exam physics . yess ! bole tahan susah dye*tak la susah macam add math . hari ni aku balik sekolah pukul dua . lambat kan ? erk ? mungkin tak bagi korang tapi bagi aku memang lambat . mase exam tadi cikgu shahril cakap petang nie ade kelas tambahan sebab exam esok masuk sampai chapter 5 . padahal chapter 5 tak belajar lagi .

pagipagi tadi mase exam physic paper 2 , mizan amik jam tangan aku . ggrrr ! aku nak amik la balik , pastu SANMUGAM marah aku . dye ingat aku nak pinjam barang mizan . shit ! tak adil sial ! jolyn pinjam liquid aku , dye nampak dye buat bodo . tapi time aku , aku kene marah . aku memang dah makimaki la dalam hati . sape tak bengang . huh ! geramgeram . lepas dye mara tu , aku tunduk kan kepala dan menangis T_T

pasal exam tadi kan , paper 2 memang susah la jugak but paper 1 senang sebab objektif . bulabulat , kalau tak dapat jawapan , bole tembaktembak . heee :D

mase exam tadi aku tertido la kan . bolebole pulak aku mimpi . haha :D . aku mimpikan dye . sape ? Muhammad Hadi Danial . Oh My God ! i totally miss him so much ! eh ! pahal aku tibetibe nangis nie ? syafirah addawiyyah , jangan nangis ! kuat semangat tau ! caiyok ! caiyok !


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah