Round round in the World :)

round round in the world sha lala lala ! sangat seronok saya hari nie . dah lama sangat tak jumpe dyee . hari nie , alhamdulillah aku dapat jumpe dyee . lamee pulakk tuu . lepas rindu*menggatal kejap . ehh ! jap jap . aku lupa something . haaa , aku lupe nak bagi salam . assalamualaikum dan salam 1 malaysia .

tadi aku pergi depan depan dye dan aku ternampak mata dye sakit . adoiyaii , kesian dyeee . jalan jalan kat OUG then bosan teramat . aku ajak dye pergi IOI Mall . oke oke , dye follow laa . bosan yang teramat kat situuu . aku ajak dye main BOLING . aku cakap kat cashier tu sorang dua game . dye ingat sorang satu game . aku salah cakap ke dye yg pekak ? sengal ayam . yeah ! yeah ! aku menang boling lawan dyee ! aku lah juaraaaa !

then aku dah bosan , ajak dye pegi pearl point . lepak food court la . mane lagii kan . yeah , aku story macam macam kat dyee . mase nak balik tuuu , aku cakap nak amek gambar dengan dyee . sajee jee . hehe , segan kott . nie gambar gambar kitorang .







sweet tak ? aku sakai kot . hell no ! aku pakai pinkk ! TIDAKKKK ! aku pakai tu pun sebab tade baju dahhh . geramm . mase balik tu kan , selambe jee dye tarik telinga aku *padan muke kau . sape suh degil* . tapetape , aku pun dah bape kali tarik rambut dyee . cakap pasal rambut dye kan , dye baru potong rambut . handsome gegilaaa . tapikan bile dye potong rambut nampak dye lagi tinggi . oh damn ! tak adil . aku nampak tersangat la pendekk . ggrrr . geram geram .

biyy , kite happy sangat sangat hari nie kan :) . macam macam kite buat . sayang mintak maaf kalau sayang ade memalukan biy tadi . kite asyik gelak gelak je kan sampai sakit perut sayang di buatnyee . betul cakap kawan sayang , bile kite dah berjumpa dengan orang yang kita sayang , kita akan lupekan segala kesedihan . yang kita nampak hanya lah kegembiraan . sayang try jugak nak sedih tapi tak boleh . biyy asyik buat lawak jee .

mase aku tunggu bas nak balik kan , hujan sangat la turun dengan lebat . aku ape lagiii , amek kesempatan main hujan . haha , love it ! sorry biyy , sebab lawan cakap biyy :P . dah la , sampai sini saje aku menaip . aku suda sakit tangan laa . bubyee ,



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah