" Contest : Saya Blogger Kreatif"

Tadi mase aku tengah jalan jalan kat belog orang lain kan , tibe tibe aku terfikir nak tengok shoutbox aku sendiri . kenapa ? entah laa , tibe tibe je terfikir . then aku nampak orang yg bernama ATIKA AULA hantar something . dye cakap suh join contest dye . okay sepantas kilat aku bukak belog dyee :) belog dye lawa weyh . serius aku memang jeles . aku pun muncul la keinginan nak join contest dyee :)




Ini arahan yang perlu di lakukan untuk meluluskan aku menjoin niee :

1. Follow blog Atika Aula (DONE)
2. Fllow Facebook Atika Aula (DONE)
3. Buat Entri bertajuk " Contest : Saya Blogger Kreatif" (DONE)
4. Ceritakan Tentang Blog Atika Aula
- Saya berpendapat bahawa Blog Atika Aula nie boleh di baca oleh pelbagai masyarakat , tak kira tua atau muda . Blog beliau juga memberikan info info yang terkini dan tentang islam . blog dye jugak boleh bagi tutorial dan tips yips yang hebat . tuan blog nie tak sombong dan blog dye tersangat comel .

5. Komen Entri Contest Dan Tinggalkan Link (DONE)
6. Tag 5 Orang
-Nurza Hallan
-Ain
-Shaya Nadya
-Wulan
-Farzana

kalau korang nak join , klik SINI aww .


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah