Lawatan ke UPM dan Pesta Flora

heyhey , kali nie post aku sememangnye penuh dengan gambar je aww :) sebab tadi aku pergi lawatan . memang best gile la weyh :) aku makin rapat dengan shakirah . kenapa ? sebab entah laa :D okay okay aku nak story pasal lawatan yang pertama .

Aku pergi ke UPM untuk buat amali Sains pertanian . mule mule mase dye nak bagi ceramah tuu , aku memang la bosan gilee . then , tiba mase kitorang buat TUT , cantuman mata tunas dan cantuman ...... aku lupaa , sorry :P . Ramai juga la yang cedera mase buat cantuman yang terakhir tuu . kesian dorang kan :) padan mukaa . haha , aku kejam :) sila lihat gambar di bawah :







lawatan aku kedua adalah ke pesta Floria kat Putrajaya :) aku turun dari bus je aku dengar lagu asli . lagu ape pun aku tak tau dan aku menari kat situ jugakk . haha , sengal kan . itulah akuu :) aku jalan jalan then aku jadi rambang mata . fuyoooo ! lawa siot taman taman yg di buat oleh sekolah menengah . cemburu sebentarr :) selepas , dua lepas dan berlepas lepas itu , aku pegi FLORIA PAVILLION . ape ? ingat bunga pun tade pavillion kee ? first aku dengar pun tergelak jugakk kot . bunga pun dah maju . okay okay , sila lihat gambar di bawah :










banyakkan gambar . sebenarnya berlambak lagii :) kalau korang nak tengok , tengok la kat facebook akuu . kalau nak laa :P kalau tak nak sudaa ! merajuk 5 saat dengan koang . haha , ayt gedikss ! okay la , sampai sini je aww . bubyepp :D



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah