Aku rindu kau KAWAN :)

Hoi , mane kau menghilang haa ?
dah lame kau tak update kann ?
mane kau larii ?
jenuh aku tunggu kau update tauu ><

Assalamualaikum dan selamat malam . haa , lame kan aku tak update . free free aku kene marahh . peace no warr :D aku bukan apee . cumeeeeeeeeeeeeee ........... aku dah tekan new post tapiiiiiiii tangan aku malas nak menaip *tipu chat kat FB bole :P

Kawan dengan mudah datang dan pergi kan ,
sape setuju angkat kening tinggi tinggi macam aku aww ;)

aku ade kawan , korang ade kawan , semua orang ade kawan kan . yang membezakan hanyalah kita ade kawan yang setia atau takk . tu je punn . aku cume nak cakap yang aku rindu dua orang kawan aku niee . seyes , dah lame gilee tak contact each other . pasai paa ? aku tak tauu . kau tanye la dorang . laki ke perempuan ? hee , lelaki laa . tak salahkan rindu seorang kawan . dulu dorang selalu dengar masalah akuu .

heyhey , aku tau kau tinggal nun jauh di utara sane kan ? tapii perlu ke sampai abaikan aku sebagai kawan kau . weyhh , sorry bahasaakan kau aku dalam blog niee . peaceeee ;) hah ! weyhh , kau ingat tak dulu aku selalu buat super saver call kau . ingat takk ? seyes aku rindu mase tu dowhh . memang sakan la kita gelak kan . kite selalu text kan kan . hee , happy kott . aku ada masalah , aku cite kat kau . kau pun samee . aku tak sedar sejak bile kita renggang . bila fikir fikir balik kan , kita renggang sejak kau suke someone + aku ade BF kan .

then then , aku kenal kawan kau tuu . hee :D suke suke , dye baik , comel , caring . seyes best kawan dengan korang berdua . dengan dye pun aku cite sikit la prob akuu . kitorang selalu text , call pun penah sekali jee . tu pun dye malu malu . haha :D dye pun berjaya buat aku senyum senyum bile mesej . aku tau bile kitorang renggang . yeah yeah ! aku rase sebab dye cakap dye nak couple balik dengan ex dye yg duluu . aku pun da jadi segan nak mesej dyee tapikannnnnn aku tetap mesej dye lorhh sebab dye kawan akuu . tapi dye sekarang da tak balas mesej akuu .

korang berdua , kenape weyh ? ape salah akuu lagii ? aku mintak maaf entah kali ke berapa nie kat korang . aku tau korang dah ade kawan kawan yang best kat sane , pastu korang lupekan aku kann . or maybe korang dah delete numb aku kott . sumpah terasa gile dengan korang kott . aku tau salah sorang dari korang akan baca blog aku nie . aku nak mintak maaf kalau ade ayat aku yg sakitkan hati korang . soooo sorry T_T



p/s :saya menyayangi sahabat saya fyya , wan , yanie , ema , ama , sha , faz dan lain lain . i love you so muchh <3




Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah