#$%*&@!^*#

Aku baru ingat nak post happy happy hari niee . macam sial la dapat ayah tiri macam kauu . puihhhhh ! celaka haram jadah . tak tahan la bodohhh . tunggu laa kau dapt balasan nantiii . pandai sangat cakap pasal agama tapi solat sehari pun susahhh . 24 jam keje kau tidoooo . semua mak aku yang tanggung .

aku dah tak tahan tengok mak aku nangess . aku dapat rasakan kesedihan mak akuu . pikir aku tak tertekan sekali kee ? aku tertekan jugak laaa . aku tunggu kau nak berambus jee dari umah niee . berambus dari hidup mak akuu . berambus dari hidup akuu .


Ya Allah Ya Tuhanku , kau tabahkan hati ibuku Ya Allah . Semoga Ibuku tabah menghadapi dugaanmu kali ini . Mak , adik sayang mak tauu . Walaupape punn , adik sentiasa ade makk . iloveyousomuch MAK <3

Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah