BLOGWALKING :)


Dalam perjalanan ini ,
lembah dan lurah ku lewati ,
ketenangan yang ku cari ,
belum ku temui .

HEE , assalamualaikum semua dan selamat sejahtera semua . SIHAT ? da makan ? da minum ? da mandi ? lirik kat atas tuu kan tade kene mengena dengan tajuk aku kan . haha , lirik pun tunggang langgang . niee aku nak cakap pasal BLOGWALKING . dengar laa rintihan aku niee . dengar aww , hee :D

HAHA , sebenarnyee tade pape punn . cumeee , aku dah lame tak blogwalking kat blog orang . aku tade mase laaa . aku sekarang study + tengok super junior + tengok drama korea . tuu la yg aku buat sekarang . kalau dulu aku rajin jugak singgah blog orang kan . sekarang mane ade dahh . ish3 ! ape nak jadi dengan aku niee . okayokay , sekarang nie aku nak TERJAH BLOG KORANG OKAYY ? tunggu kedatangan aku okayy . selamat maju jayaa :P



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah