Minggu Penyeksaan suda BERMULA :D

Exam Bio sememangnyeee susahhhhhhhh ! aku dah baca semua tapi semuanya hilang macam tu jee . HAHA , timbul dalam hati aku nie rasa menyesal amik BIO . Mulai esok kami cuti semingguu ! yesyes , saya rasa sangat bahagiaaa ! dah sampai lompat atas katil nie .

Hoi Hoi !
lepas cuti kau ade exam lagi kan .

Jangan nak gembira sangat .

aar laa . lepas cuti kami ade exam lagii . aduh aduh ! minggu penyeksaan suda bermula pada tarikh 20.10.2011 . semalam exam physics . haha , kertas satuu . aku boleh jawab . bangga kejap bangga kejap . sampai ke kertas dua . ternganga mulut aku . satu haprak pun aku tak tau nak buat ape . tapi aku buat jugak la sampai habis . mane la tau kot kot dapat markah kesian kan kan .

tadi pulak exam biologi kertas 2 dengan 1 . memang aku tembak tembak je la kan . aku dengan sepenuh hati bace malam semalam tapi satu ape pun aku tak ingat . nak menangis aku weyh . tension tension . boleh muntah berdarah aku niee .

sekarang yang tinggal hanye lah CHEMISTRY , SAINS PERTANIAN , PHYSIC DAN BIO KERTAS 3 . chaiyok chaiyok ! aku tau aku bole buat . MALAYSIA BOLEH KAN !!! doakan aku dengan kawan kawan berjaya aww . AMIN ! bubyep , assalamualaikum :)

p/s : gedik gatai nak pakai warne colour colour niee ^^
Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah