Leeteuk and Eunhyuk last day in SUKIRA

heyhey , selamat malam dan ASSALAMUALAIKUM kalian ,
kepada yg bukan meminati korea mungkin tak tau ape tu SUKIRA kan ,
meh sini aku nak bagi tauu ,
SUKIRA tu singkatan untuk KISS THE RADIO .
radio niee bersiaran dekat korea .
same jugak macam kita kann ,
kita ada SINAR fm , Era fm , FLY fm .

Kepada yang tak minat korea mesti awal awal lagi dah angkat kaki berambus dari blog aku kan ?
kawan kawan sekalian ,
tape kan kalau sesekali kita amik tau pasal dunia luar ,
korang baca la sampai habis entry aku niee ,
nanti aku belanje korang choki choki dalam mimpi okayy ^^

sape tak kenal LEETEUK dan EUNHYUK ?
angkat tangan tinggi tinggi ,
aku tak nampak nieee .
okayy , kepada yg tak kenal meh sini aku kenalkan .
LEETEUK adalah leader bagi kumpulan SUPER JUNIOR ,
manakala EUNHYUK pulak leader dance SUPER JUNIOR .
tak kenal ?
kejap aku letak gambar merekaa .


*ini EUNHYUK

*ini LEETEUK


okayy , kembali ke tajuk entry aku kali niee ,
mereka berdua nie menjadi salah seorang DJ dalam radio niee ,
hari nie merupakan hari terakhir mereka menjadi DJ ,
walaupun aku nie duk MALAYSIA
tapi
aku dengar jugak radio kat korea ?
macam manee ? dapat siaran ke ?
memang tak la kann , aku search kat youtube laaa .
adoiyaiiii .

mereka dah jadi DJ selame 5 TAHUN 3 BULAN ,
lame kann ? sape tak sedih kalau macam tuu ,
menangis jugak laa bile aku tengok video hari terakhir dorang tuu .
kalau korang nak tengok jugak tekan SINI aww .


p/s : pelik ke kalau aku amik tau pasal dunia luar ? LEETEUK and EUNHYUK fightingg !!!


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah