TEDDY BEAR :D



Muka ada macam mintak kaki tak gambar kat atas nie ?
haha , apa aku kesahh :P
saya berasa sungguh gumbira ,
kerana hari saya mendapat hadiah !

hahaha :D
tadi lepas jee aku balik dari keje , aku jumpe dye dekat SECRET RECIPE .
oopppsssss !!
lupe pulakk , aku tak cite lagi kan kan yang aku suda di TAKEN .
hee , harap maaf tapi aku tak boleh bagi tau sapee .
nie rahsia kerajaan wooo .

haa , sambung balik citee .
mule mule , pagi tadi dye datang beli air float kat tempat keje akuu ,
dye cakap nak jumpe akuu tapi aku balik pukul 3 ,
aku main main la suh dye tunggu .
tak sangka dye buat betul betul owhh .
aku terpaksa balik pukul 4 sebab custumor banyak sangat . kesian dyee ,
tadi dengan pakai baju kejenyee jumpe dyee .
lepas tu dye ajak gi JUSCO nak belikan hadiah untuk sofea .
aku pun , okay jela kan kan .
lepas tuu tetibe dye belikan aku TEDDY BEAR .
seyess , aku terkejut gilaa dowhhh .
aku pun ape lagii , suke laaa :D

rasa macam nak menari je dalam JUSCO tuu .
aww aww , gataiii .
lepas tu , dye belanje aku makan .
dye belanje topup .

huishh !!
thanx dear sebab dah belanje owg macam macam ,
owg seyes terharu owhh .
okayokay , owg sayang diaa . peace peace :D
ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT MALAM :)








Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah