Hello Baby MBLAQ :(


tadi tadi aku tengok HELLO BABY MBLAQ episod terakhir .
hee , aku agak lambat melihat cerita ituu :)
baby dye sangat sangat comel owhh .
tak cayaa ? tengok gambar bawah niee .

*lauren
*leo

*dayoung

amacam ? comelkan dorangg . aww aww , leo tu memang nakal gilee nak mati aih . dayoung dengan lauren comel jee . rase macam nak cubit cubit jeee pipi dorang tu . tadi mase episod akhir tadi , mase dorang nak berpisah , aku menangis gegilaa kot . bukan apee , aku cumee memahami perasaan MBLAQ jee . yelaa , dah lame dorang bersama kann . aku terharu kejap bilee leo patah dah pegi dekat mak dyee pastu dye balik kepada MBLAQ semulaa . dyee tak nak berpisahh T_T . sooo sweettt , kan best aku dapat anak secomel dorangg . haha , cita cita nak tinggi :P


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah