MISS dah berhenti T_T

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan kawan sekalian !
jom kitee menangis beramai ramai T_T
sebab musabab aku nak nangis sebab MISS LILA yang ajar aku chemistry dengan physic tu nak berhenti dahhh .
hari nie hari last beliau mengajar kamii .
sedih kan kan kan .

tadi aku bagi surat cinta kat diaaa , lepas tu dye pi bace kuat kuat bagi satu kelas dengar =,='
MISS , saya maluu laaa . aduii !
tadi miss suh buat kejee tapi kami malas ,
soo , mulee la sesi photography tak bertauliah .

*hee , gambar aku dengan miss :D

*gambar paan dengan miss ;)

*budak kembar dalam kelas akuu . AZAM dan AZIM :)


*dalam kelas tadi :D

banyak gambar dekat phone HAZEMAH . dekat phone aku sikit jee . pfftt , fon murah kann . gambar mane lawa sangat :P . pape hal punn , selamat malam dan sweet dream :)

p/s : MISS ! i love you like a love song baby <3


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah