Heyy , I'm Back !!


Annyeonghaseyo , haii , assalamualaikum kalian :)
Aku dah kembalii ke dunia Blog semulaaa *joget joget joget .
Aku cakap macam ada orang kesah jee kan *sob sob
By the way , aku tak dapat nak aktif blog sebab aku mengalami masalah peribadi .


Mana ? mana followers aku ? hilang dahhhh . adoiii , macam mana nieee T_T
tape tape , lepas aku aktif balik , mestii korangg melekat jee dengan aku kann .
okay okay , kembalii semula ke dunia yang nyata okayy .

Haaaa , kepada para kpoppers macam akuu , mesti korang tau kan yang GDA akan diadakan tak lama lagi.
huwaaa , frustrated sungguh bilaa tak dapat nak piii . 
B.A.P , EXO , Super Junior , G-Dragon dan lain-lain . 
Tiket dia memang superbb laa mahal . Tercekik kepenatan akuu tgk harga dia nyahh .


Okayy yee kalian , besok insyaallah aku akan update lagii .
aku tak jamin tetapi aku akan cuba sedara upaya okayy . bubyeppp , annyeong , i love you :)










Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah