Kpop Star Hunt 2 ^^


Assalamualaikum kaliannn , annyeonghaseyo :)
hee , aku berusaha niee nak update walaupun lambat . 
kekeke , korang sihat ? kalau sihat , alhamdulillah :)
aku baruu je lepas layan KPOP STAR HUNT 2 .
takk pernah-pernah aku layan cerita-cerita yang ada audition nie . 
asal tetibee aku layann pulakk ? 

You want to know why ? It's because Erul and Eryn get into Top 8 in that competition .
Laaa , korang tak kenal kee Erul yang manaa ? 
Alaaa , Erul AF9 tu laa . kenall ? kenall takk ?
Semua orang tau yang dia Kpoppers right .
mehh aku letak gambar dia dengan Eryn jappp .

*Nie Eryn


*Nie Erul 

Tadi Erul nyanyi lagu K.Will - Please Don't and Eryn nyanyi lagu Wonder Girl - So Hot .
Seriusly aku jatuh hati dekat Erul bilaa dia nyanyi lagu tuu . 
So sweet dan dia nampak handsomee siutttttttttttttttttttttt *panjangnya -.-
Walaupun Eryn seriusly tak memuaskan pencapaian dia tapi dia dah buat yang terbaik .
Nasib baik dia dapat masuk kee minggu yang seterusnya .

Walau apa punn , aku tetap sokong merekaa sebab mereka dari MALAYSIA .
Kita mesti membantuu rakyat kita kann . kita kan rakyat yang mengamalkan semangat kerakyatan *betul ke ayat aku tu ? 
 Korang paham kan maksud aku kann ? 
Bersatu kita teguh , Bercerai kita roboh kann .
Yeahh , bersatu bersatu bersatuuu ~~


Okay kalian semuaa , sampai sini sahaja nukilan yang ikhlas untuk hari ini . 
aku nak layan semua variety show BOYFRIEND . 
Akhir kataa , selamat malam dan mimpi aku yee *harap korang tak mengigau
Ppyongg ~~



p/s : lepas nie aku nak update gambar mengikut group laa . hari nie aku mulakan dengan g.i.f daripada kumpulan DBSK :)





Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah