Short Entry ~~


Assalamualaikum dan selamat petangg ,
berita hari ini akan diceritakan disampaikan oleh Cik Syafirah Addawiyyah ,
Jeng jeng jeng , nie laa permulaan entry orang yg tade keje .
Aku tak tau nak update apee , soo aku hanya akan buat short entry kali nie .
Mungkin besok atau malam niee aku akan updatee sooooo looooonggggggg entry yee .

Niee aku nak bagi tau satu cerita sedih ala-ala german hindustan niee . Nak dengar takk ?
Mesin basuh , televisyen , komputer aku dah habis rosak oiiii .
Aku tak tau pasai paa jadi macam tuu .
Tiba-tiba tv dgn komputer tak boleh pasang , aku dah godek-godek wayar kat belakang .
Mesin basuh pulakk tetibaa jaa bunyi gedang gedung gedekk *heart attack kejap
Sedih takk ? Sedih kann ? Nangiss sama-sama jomm .

Haha , sudah laa . Aku nak mandi duluu .
Adioss Amigos Ala Fonte Spritzer ~~


Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah