Home Sweet Home :)


Assalamualaikum dan selamat malam semuaa *muka comel
hari niee , akuu akan jalankan aktiviti blogwalking yee . 
siap sedia laaa blog sapee yang kenee *peng peng peng
Motif aku blogwalking adalah aku bosann .
tuu yang aku jalan jalan dalam blog jee ~~~
Okayy , back to the topic that i would share to youu okaengg ?? 
*betulkan tali leher dan mulakan cerita*
Oraittt , aku dah BALIK RUMAH dahhhhhh .
Hahah , suke suke suke sangat . Sapa tak sukaa balik rumah sendiri kann .
Tapi yang kelakarnyaa , kami balik naik bas *ape yg kelakarnya ?
Adoiyaii , along sekeluarga dan aku naik bas laaa balikk selangor .
6 seat kitorg dah takluk dengan selambernyaa . 
tuu belum citee dengan bunyi bising daripada anak-anak buahan aku lagii ~~
Bus tuu berhenti kat TEMERLOH , nak amik penumpang kat situu .
Perghhh ! tak nak ramai pulakk mamat handsome naik bas niee *cuci mata

Okayy , aku tau dalam pikiran korang mesti korang fikir macam nie kann "Apehal perempuan nie ypdate entry begini ? huarggh ! bosan bosan "
sedihnyaa , korangg boleh laa tekan butang exit tu haa kalau nakk .
Sebenarnyaa aku memang tade idea nak update ape punn , hahahah :D
Kekeke , okayy . Aku janji , entry akuu yang seterusnyaa , aku akan tulis dengan muka yg serius .
Aku janji , aku janji :)
Harinie family along tido dengan dekat rumah akuu .
Aku rasa bahagiaa ~~~~

p/s : aku dapat makan ikan patin masak tempoyak , main badminton setelah sekian lama aku tak pegang raket dengan kakak akuu . 



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah