Kembali Semula ke Dunia Internet :)

Assalamualaikum , salam sejahtera dan annyeonghaseyo semua *bow
Seminggu rumah aku tade internet ,
baru aku terasa bosan duduk kat rumah nie haa .
Seminggu tak dapat online , Seminggu tak dapat stalk tettttttt *ade ke ? , Seminggu tak dapat update belog , seminggu tak dapat layan drama korea .

Tu laaa , lain kali hidup tuu jangan bergantung kepada internet sangat . 
Aku rasa dalam masa seminggu tuu , aku asyik tengokkk je tv tuu .
Haishh , kesian tv kat rumah aku niee *dilayan waktu bosan shj

Btw , kakak aku dah nak balik UUM hari nie *terus jadi cheerleader
TAPI , BUT , HAJIMAN ~~~
Rumah nie dengan confirmnyaa akan menjadi sunyii .....
Tade lagi jeritan akibat daripada pergaduhan makanan , jeritan main-main , perkongsian cerita T_T
HOME ALONE !!!!!!!!!
Semestinyaa familyy adalah orang yang terbaik dalam hidup kitaaa kann .
Aku akan rindu kau yah , Bo go shi pul gaw ya ~~
p/s : i miss my only BFF . Sofea , Wan , Suhana , Azura , Nana :(

Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah