Mental Breakdown Super Power


Korang korang ? Amacam tajuk entry aku kali nie ?
Superbb power kann ? Nak tau tak sebab apee ?
Sebab GOLDEN DISK AWARD semakin hampir laaaaaaaa .
Bukan senang artis kesayangan yang dari luar negara kita nak datang Malaysia .

Kalau korang online twitter sekarang , mesti ramai gilaa tweet pasal GDA . 
Nak-nak pulak BTOB dengan Shinee dah on the way nak ke mari .
Malam nanti dorang sampai laa kat KLIA tuu .
Untungg laa sapa dapat pii jumpa depa semuaa *menyampah nyah

*Mental Breakdown

Dan aku dapat tau yang Kpop Idol nie akan stay dekat Marriott Putrajaya , Palace of Golden Horses and The Mines Resort . 
Okayy . Eh ! wait a minute . WHATTTTTTTTTT !!!!
Rumah aku dekat gilaaa dengan The Mines Resort .
It's mean i still got a chance to meet them *hope just hope


Okay okay , aku dah relax sikit sekarangg ,
Tarik nafas , lepaskann , tarik semulaa , dan lepaskann *nafas bau cokelat
Alhamdulillah , syukurrrr . aku ternampakk follower aku dah makin meningkat .
Terima kasih korangg *nangis sambil menari

Sampai sini sahaja entry aku kali ini , izinkan aku mengundur diri untuk makan masakan ayah aku .
Hari nie abah masak AYAM MASAK LEMAK CILI PADI kaww .
berjoget kepedasan laa aku nie nanti .
Abah kalau masak , tak sah kalau tak bagi orang sakit perut .
Kalau aku tanya kenapa masak pedas-pedas , nanti dia jawab "Tak jawa la kalau tak makan pedas-pedas."
Aku punn buat laa muka macam tempe dekat abah aku .

p/s : kali nie aku guna g.i.f daripada BLOCK B :)





Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah