Fan Fiction :)


 Assalamualaikum dan selamat pagi kalian-kalian semuaaaa ~~~
*bunyi cengkerik+cicak
Disebabkan sekarang nie aku makin lama makin sibuk , jadi aku cadangkan yang aku update blog nie seminggu sekali . Okayy takk ? okayy takk ? 
Apaa ? tak okayyy ? *dush dush wachaaa ,berani cakap tak okay yee ?
Ehem ehem , aku busy bukan apee la kann . minggu nie seminggu aku pi Jengka .
Aku menetap rumah Kakak sulung aku . Family mertua dia semua balik Kelantan .
Tuu yang dia ajak aku menepek kat situu haa untuk hilangkan bosan katanyaa laa .


Haa , panjang tak introduction akuu ? sajee je nak buat panjang-panjang supaya korang penat membaca -.-'
Okay dookiee , kita kembali ke tajuk asal yee .
Korang nampak kan tajuk entry aku kali ini bertulis Fan Fiction .
Erkk ? Kalau tak nampak , sila pi cek mata anda tu yee . Free of charges jee kat kedai spek mata .
Hobi aku yang baru adalah baca fan fiction yang ditulis oleh penulis yang sungguh hebat *tepuk-tepuk

Bagi aku baca fan fiction nie sama jee macam aku baca novel .
Tapi aku rasa baca fan fiction nie lagi best sebab ada cerita yang jadikan kita sebagai watak utama .
So , secara tidak langsung kita menghayati la cerita tuu right ? *malay+omputih
Yang amat amat penting sekali adalah fan fiction nie watak utama lelaki dia mesti artis kegemaran kita .
Aku penah baca satu cerita melayu , hero dia aaron aziz .
Menangiss bebb waa baca cerita tuu *sedihh T_T
*Ehh ! silap bagi gambar japp . tukar tukar tukar 
 *Haa , baru betull . Sedihhh T_T

Tapi sayangnyaa aku tak ingat laa aku tengok tuu kat laman web yang manaa .
Alaa , kalau korang nak baca jugakk korang GOOGLE jelaa . 
Kepada para kpoppers macam aku nie , aku suka baca dekat Asianfanfic :)
Aku suka baca sebelum tido , bangun tido , waktu bosan dan waktu dalam bas .
tapi waktu dalam bas tuu korang kene bayar la internet yee :)
Aku suka baca yang complete terus . Senang , tade laa aku susah-susah nak tunggu sambungan cerita .

Haa , panjang sungguh entry aku kali nie .
Penuh dengan segala kemerepekkan aku yang korang kene layan .
Soo , better i stop menulis okay dear . Kang kesian you alls nak read *nada gedik

p/s : Aku nak balik Jengka dah nie . Tiket pagi tade , tike petang jee ade . Haihh ~~



Blog Hak Milik Syafirah Addawayyah